In je Kracht – Ken jezelf: een minicursus in makkelijke taal

In je Kracht – Ken jezelf
Elk mens is anders. En als er iets gebeurt reageert iedereen verschillend. Wil je daar meer over weten? Over jezelf? En over samenwerken met mensen die anders reageren? Welkom bij de cursus!
In je Kracht – Ken jezelf is een korte cursus in makkelijke taal
Vind jij lezen en schrijven moeilijk? Je bent niet de enige. Doe mee!
De cursus is 3 avonden – op 2, 5 en 9 september. De cursus is in Elst.
Wil je meedoen? Of heb je vragen? Bel Hermien: 06 826 342 12

Hermien Auf der Haar
Participatiecoach