23 juni 2026
Geslaagde WK-avond bij The Spot!

Afgelopen zaterdag hebben we in jongerencentrum The Spot samen de WK-wedstrijd van Nederland tegen Zweden gekeken. Met maar liefst 21 jongeren hebben we enthousiast meegeleefd en gejuicht voor Oranje! 🙌
Onder het genot van een hapje en een drankje was het een supergezellige en geslaagde avond.
Wil jij er de volgende keer ook bij zijn? Kom langs bij The Spot!
Openingstijden:
• Maandag: 15.30 – 17.30 uur
• Dinsdag: gesloten
• Woensdag: 18.00 – 21.00 uur
• Donderdag: 18.00 – 21.00 uur
Tot snel bij The Spot!
