Geslaagde WK-avond bij The Spot!

Lees voor
23 juni 2026

Geslaagde WK-avond bij The Spot!

Afgelopen zaterdag hebben we in jongerencentrum The Spot samen de WK-wedstrijd van Nederland tegen Zweden gekeken. Met maar liefst 21 jongeren hebben we enthousiast meegeleefd en gejuicht voor Oranje! 🙌

Onder het genot van een hapje en een drankje was het een supergezellige en geslaagde avond.

Wil jij er de volgende keer ook bij zijn? Kom langs bij The Spot!

Openingstijden:
• Maandag: 15.30 – 17.30 uur
• Dinsdag: gesloten
• Woensdag: 18.00 – 21.00 uur
• Donderdag: 18.00 – 21.00 uur

Tot snel bij The Spot!